Topsegment

Gespecialiseerd advies

Geen zorgen

Ongeval of pech. Wat nu? – Service 24h.

Bij pech, een ongeval, een klein ongemak of vandalisme zorgen de experts van de Mercedes-Benz dealerorganisatie in heel Europa ervoor dat u gewoon verder kunt. Dat kan met een reparatie ter plaatse, vervangend vervoer of een vliegticket. En als u liever rustig wilt wachten tot uw auto weer gerepareerd is, betalen we graag de hotelovernachting voor u. Daarvoor is één telefoontje voldoende.

Pech onderweg

Wij helpen u graag verder bij een ongeval of pech onderweg. Als u onderweg stilstaat dan belt u met bovenstaand nummer en is het belangrijk om voor uzelf ook onderstaande stappen te doorlopen:

  • Stap 1: Veiligheidsvest aantrekken, pech- of ongevalslocatie duidelijk markeren en eventueel eerste hulp bieden.
  • Stap 2: Noodgeval melden bij hulpdienst of politie (indien noodzakelijk).
  • Stap 3: Ongevalgegevens op ongevalformulier vastleggen.
  • Stap 4: Foto’s maken van de bij het ongeval betrokken voertuigen en de plaats van het ongeval.
  • Stap 5: Mercedes-Benz servicehotline +31 206 545 277 bellen, eventuele beschadigingen beschrijven en autopapieren gereedhouden.

Mercedes-Benz AccidentAssist regelt het transport van uw auto naar de dichtstbijzijnde Mercedes-Benz dealer, zorgt ervoor dat u verder kunt en handelt de schade met uw verzekering af.

HELPT U DAG EN NACHT WEER OP WEG.

Mercedes-Benz Service24h.

Als u onderweg pech hebt of met startproblemen kampt, is Mercedes-Benz Service24h u overal in Europa van dienst. Onze service hotline is bereikbaar via het gratis internationale telefoonnummer +31 206 545 277 en zorgt voor snelle en professionele hulp. 365 dagen per jaar, 7 dagen per week, 24 uur per dag staat Service24h paraat om u weer op weg te helpen. Dikwijls kan een defect meteen ter plaatse worden verholpen. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan zorgen wij ervoor dat uw auto naar de dichtstbijzijnde Mercedes-Benz werkplaats wordt gebracht en dat u uw reis kunt voortzetten.

U kunt de volgende services van ons verwachten:

  • Individuele hulp in noodgevallen
  • Advies op basis van de gestelde diagnose
  • Opzetten van hulpmaatregelen
  • Coördinatie en aansturing
  • Gekwalificeerd en deskundig personeel

De beste service onderweg.

Vanaf de datum van de eerste ingebruikname van uw Mercedes‑Benz is Mobilo twee jaar lang geldig. Iedere Mercedes‑Benz rijder die de reguliere onderhoudsbeurten volgens de fabrieksvoorschriften bij een officiële Mercedes‑Benz dealer laat uitvoeren, profiteert van Mobilo. 

Mobilo kan steeds opnieuw worden vernieuwd met maximaal 1 jaar. Tot wel dertig jaar! Daarmee kiest u dus altijd voor de beste service. Ook onderweg.